wtorek, 16 kwietnia 2013

nowe cudeńka!

Witam!



Dziś przyszła do mnie paczuszka, a w niej cudowne lordsy <3 buciki pochodzą ze strony shoelook.com Zanim wam je pokażę, chciałabym wam kilka słów powiedzieć o tej firmie :)



Shoelook to klub modowy stworzony z pasji do mody oraz świadomości tego, jak ważnym elementem naszego życia jest wizerunek oraz świetny wygląd. To jedyne miejsce w sieci dedykowane kobietom kochającym buty oraz śledzącym trendy i nowości modowe.
Spośród mnogości wzorów, kolorów, materiałów, wysokości i kształtów obcasów zawsze wybierzesz coś idealnego dla siebie.

w doborze bucików doradzają nam : Agata Klepacka oraz Marta Lewandowska.

w shoelook'u mamy do wyboru bardzo ciekawe , najmodniejsze modele butów oraz torebek :) oto kilka propozycji :







mój wybór:
oraz torebki :








a tutaj moje zdjęcia :






buciki przyszły pięknie zapakowane to pierwszy z plusów :D
Są niesamowicie wygodne i bardzo solidne :) Mnie osobiście urzekła aplikacja z ćwieków na przodzie :) Uważam, że są warte swojej ceny :)


Ja już mam swoje buty od shoelook, a Ty?


w tym tygodniu ukaże się post, ze stylizacją z tymi bucikami :)
zachęcam do obserwowania :)


Pozdrawiam, całuję Deliciouss!







8 komentarzy:

Nie toleruję chamskich i obraźliwych komentarzy. Będą one przeze mnie usuwane.

deliciouss