piątek, 23 sierpnia 2013

mix

Witam Was , ostatni post w czerwcu - wiem że miałam dłuuugą przerwę, ale wszystko to spowodowane jest tym, że pracowałam i nie miałam takiego dostępu do internetu w pokoju w którym mieszkałam. Jednak już wróciłam, i obiecuję że będę tutaj częściej. Mam wam tyle rzeczy do pokazania, jednak najpierw muszę naładować aparat :) . Dzisiejszy post będzie wielką mieszaniną zdjęć które robiłam przez te dwa miesiące. Zdjęcia nie będą dobre jakościowo bo robiłam je telefonem - choć i tak nie jest źle :)

Na ostatnich zdjęciach możecie zauważyć , że zmieniłam kolor włosów , znów jestem blondynką - teraz przede mną dłuuga regeneracja :)












Jeśli jest ktoś zainteresowany - założyłam instagrama - http://instagram.com/deliciousss___#



pozdrawiam, całuję Wasza Deliciouss :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję chamskich i obraźliwych komentarzy. Będą one przeze mnie usuwane.

deliciouss