środa, 25 września 2013

Fotorelacja z Turcji!

witam :)

w końcu znalazłam trochę czasu, aby podzielić się z wami fotorelacją z najpiękniejszych wakacji w życiu :) Szkoła, Szkoła i jeszcze raz szkołaaaa. Ale na szczęście Akademik mam załatwiony, studia zaczynam od pierwszego na kierunku ekonomiczno-prawnym , myślę że nie będzie źle :)

Na początku miesiąca miałam przyjemność wyjechać z chłopakiem na wakacje do Turcji. Nasz hotel znajdował się w obrębie riwery Tureckiej - dokładnie 4 km od Alanya. Podróż nie była AŻ taka zła, wiedząc że po dotarciu do celu , czeka mnie beztroski tydzień :)


































aż miło dodawało się te zdjęcia, piękne wspomnienia :)



pozdrawiam, całuję DELICIOUSS!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję chamskich i obraźliwych komentarzy. Będą one przeze mnie usuwane.

deliciouss